Комп'ютерна Академія {global_step_name} - повноцінна IT-освіта для дорослих і дітей. Ми навчаємо з 1999 року. Авторські методики, викладачі-практики, 100% практичних занять.

Ви використовуєте застарілий браузер!

Ваш браузер Internet Explorer, на жаль, є застарілим. Ця версія браузеру не підтримує багато сучасних технологій, тому деякі функції сайту можуть працювати з помилками. Рекомендуємо переглядати сайт за допомогою актуальних версій браузерів Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

Антоніна Палецька-Юкало представила ІТ СТЕП Університет на 1st International Staff Week у Manisa Celal Bayar University

Антоніна Палецька-Юкало, керівниця Школи Soft Skills, представила ІТ СТЕП Університет та Україну на Міжнародному тижні у Туреччині – 1st International Staff Week у Manisa Celal Bayar University, темою якого була інтернаціоналізація та її важливість для закладів вищої освіти: «Internationalization at Higher Education Institutions – Internationalization activities both at wider institutional level or in terms of faculty level including all aspects of internationalization activities». Антоніна поділилася враженнями від цієї поїздки, тож запрошуємо до прочитання!

«Кожен новий досвід гартує нас, викарбовує візерунками нові сили, нові слабкості, формує наш внутрішній стержень та розвіює страхи. А також створює нашу неповторність. 

Нещодавно я мала нагоду представити Україну та ІТ СТЕП Університет на Міжнародному тижні у Туреччині – 1st International Staff Week у Manisa Celal Bayar University, темою якого була інтернаціоналізація та її важливість для закладів вищої освіти: «Internationalization at Higher Education Institutions – Internationalization activities both at wider institutional level or in terms of faculty level including all aspects of internationalization activities”. Актуальність теми, як і активної участі у таких заходах очевидна, адже, допоки сидиш у своїй власній бульбашці, доти не усвідомлюєш, якими масштабними чи мізерними є власні ж надбання і досягнення. 

Що може бути ціннішим, ніж людський капітал?! Під таким гаслом пройшов міжнародний тиждень обміну  у Manisa Celal Bayar University, який зібрав однодумців, готових брати на себе відповідальність і втілювати нові ідеї у життя вищої освіти по всьому світу.  На програмі були представники з Марокко, Румунії, Алжиру, Кенії, Азербайджану, Боснії і Герцеговини, Йорданії, України (ІТ СТЕП Університет, Львів) і звісно, Туреччини. Кожен представник – це інший світ, з іншою культурою, іншим досвідом, іншим освітнім бекграундом. Усі такі різні і схожі водночас. 

Erasmus+ staff mobility – це програма, яка передбачає обмін, навчання, тренування, та лекції від представників університетів різних країн. Головна мета такої програми – ініціювати позитивні зміни в освітніх програмах, запозичити і передати досвід, а також налагодити співпрацю між університетами різних країн, що згодом переростає у спільні проекти та ініціативи. 

Яка ж програма такого міжнародного тижня?

  • Відкриття події ректором Manisa Celal Bayar University;

  • Знайомство з представниками міжнародного офісу університету та експертами турецького національного агентства;

  • Презентація відділу міжнародних зав’язків  Manisa Celal Bayar University;

  • Інтерактиви для учасників від Еразмус координатора Devrim Zerengök;

  • Презентації університетів-учасників;

  • Детальне знайомство та огляд можливостей міжнародних проектів та програм;

  • «Круглий стіл» з метою обговорення стратегій інтернаціоналізації;

  • В рамках навчальної сесії (teaching session) я провела курс «Soft Skills: Communication warm-ups» для учасників міжнародного тижня, що також є добрим здобутком для нашої Soft Skills School в ІТ СТЕП Університеті;

  • Сюрприз від організаторів для занурення у світ турецької культури та звичаїв;

  • Незліченні офіційні та кулуарні розмови, невимушені бесіди, щирий сміх та народження нових історій співпраці.

Якби потрібно було створити checklist участі у 1st International Staff Week у Manisa Celal Bayar University (так-так, мова йде саме про тиждень, який вже відбувся), він би виглядав так:

  • Слухайте і дивіться!
    Розглядайте все довкола: спостерігайте, оцінюйте дрібнички, будьте уважні, закохуйтеся в усе, що бачите;
    прислухайтеся: до розмов, до акцентів, до щирого сміху і навіть до поглядів.

  • Підготуйте презентацію своєї країни та свого університету. Це завжди велика відповідальність. Від Вас або очікують багато або ж зовсім нічого не очікують. У будь-якому випадку потрібно приємно здивувати, «розбудити», приголомшити.

  • Говоріть! Спілкуйтеся з усіма учасниками, обмінюйтеся досвідом та ідеями.
    І навіть якщо хтось не знає англійської (яка на таких заходах є робочою мовою), це не проблема, мова жестів, невербаліка, емоції та посмішка стануть найкращими засобами комунікації.

  • Будьте легкими! Легкими у розмові, у сприйнятті, в оцінці всіх і себе.

  • Будь активними! Якщо маєте що сказати – кажіть, можете дати доречний, вчасний і конструктивний фідбек – надайте.

  • Вдосконалюйте свої професійні навички і вчіться у людей.

  • Будуйте фундамент для подальшої співпраці.

  • Формуйте цінності інтернаціоналізації вищої освіти. 

  • Насолоджуйтеся: новим досвідом, людьми і тим, що Ви робите!