Комп'ютерна Академія {global_step_name} - повноцінна IT-освіта для дорослих і дітей. Ми навчаємо з 1999 року. Авторські методики, викладачі-практики, 100% практичних занять.

Ви використовуєте застарілий браузер!

Ваш браузер Internet Explorer, на жаль, є застарілим. Ця версія браузеру не підтримує багато сучасних технологій, тому деякі функції сайту можуть працювати з помилками. Рекомендуємо переглядати сайт за допомогою актуальних версій браузерів Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

Бізнес-аналіз

Освітня траєкторія бакалаврату ІТ СТЕП Університету

 

Що таке спеціалізація «Бізнес-аналіз» в ІТ СТЕП Університеті? Це реальна можливість спробувати свої сили у створенні нових проектів, розвитку та покращенні бізнесу, запуску стартапів та реальних кейсів, з якими на постійній основі працюють найбільші ІТ-компанії України.

Що Ви отримаєте в результаті, якщо Ваш вибір припаде на користь цієї спеціалізації:

  • базові знання бізнес-аналізу в сфері ІТ;
  • практичні навички у проведенні передпроектних досліджень, аналізу ринку та конкурентів, розробленні стратегій та моделюванні бізнесу;
  • можливість взяти участь у командній роботі однодумців над реальними проектами, що повністю відповідають викликам сьогодення.

Спеціалізація охоплює перелік таких дисциплін:

1. Критичне мислення

  • Що таке критичне мислення та чому настільки важливо вміти критично оцінювати інформацію?
  • Методи розвитку критичного мислення та способи його формування.
  • Теорія аргументації, метод побудови доказової бази та застосування засобів спростування.
  • Маніпуляції: методи їх виявлення, протидії та ефективне використання.
  •  Інструменти та моделі прийняття рішень.

2. Дизайн мислення

  • Що таке потреби клієнта: явні, хибні, приховані? 
  • Методика виявлення та задоволення потреб за допомогою візуалізації  інформації (прототипи).
  • Методики відбору рішень для їхнього подальшого інвестування.
  • Що таке емпатія та коли вона стає необхідною?
  • Побудова гіпотез та вибір методів їх перевірки.

3. Емоційний інтелект

  • Вибір відповідної стратегії комунікації щодо психологічного портрету співрозмовника.
  • Емпатія – основна навичка ефективної комунікації.
  • Маніпуляції та брехня: як розпізнати, уникнути та використати на свою користь.
  • Вигорання (емоційне, професійне):  розпізнавання, уникнення та мінімізація негативних наслідків.

4. Бізнес-аналіз

  • Аналіз потреб та підготовка пропозицій щодо їх задоволення.
  • Аналіз та керування ризиками. Визначення найбільш ефективної стратегії роботи з ризиками.
  • Визначення та документування вимог щодо потенційного висновку, керування змінами та робота з невизначеністю.
  • Аналіз ринку та конкурентів, визначення конкурентних переваг рішення та стратегії захоплення ринку.
  • Робота із зацікавленими сторонами.

5. Моделювання та прототипування

  • Методи ідентифікації бізнес-процесів, що підлягають оптимізації, вдосконаленню, моделюванню або іншим змінам.
  • Визначення та оцінка поточного і майбутнього станів бізнес-процесів з рекомендаціями щодо їх модифікації для переходу в майбутній стан з найменшими затратами.
  • Методи моделювання та розробки бізнес-процесів.
  • Методи побудови високонавантажених систем з використанням різних процесів.
  • Методи оцінки та пріоритизації достатніх і необхідних змін для досягнення поставленої перед бізнес-процесом мети.

6. Менеджмент проектів

  • Управління проектами та управління продуктами: в чому різниця? 
  • Вибір методології управління проектом на основі даних попереднього аналізу потреб та бізнесу.
  • Лідер чи керівник: принципова різниця в роботі з командами технічних спеціалістів. 
  • Побудова ефективної моделі комунікації зі знавцями бізнесу як ззовні, так і всередині команди.
  • Розробка та адаптація найбільш повної системи моніторингу і контролю за процесами всередині та ззовні команди на основі аналізу ризиків та рекомендаціях бізнес-аналітика.

7. Ділова англійська мова 

 

В опануванні професії студентам допомагають професіонали у цій галузі – бізнес-аналітики та проектні менеджери з багаторічним досвідом у сфері ІТ. 

Керівник напрямку – Марія Попова, яка є бізнес-аналітиком та має більше ніж 15 років досвіду у сфері ІТ, з яких понад 10 років виконує роль бізнес-аналітика та власника продуктів (product owner). Марія є автором курсів, ментором, активним учасником ІТ спільноти та освітніх ініціатив у Львові та Києві  https://www.linkedin.com/in/mariya-popova/.

Спеціалізація «Бізнес-аналіз» дозволить тим, хто цікавиться розробкою, краще розуміти своїх замовників. Ті, хто більше зацікавлені у графічному дизайні та користувацькому досвіді – зможуть детальніше досліджувати потреби користувачів та ширше дивитися на проблематику бізнесу.

Ті ж, хто бачить свій професійний шлях як тестувальник – зможуть дивитися на продукт очима бізнесу та більш комплексно вирішуватимуть питання перевірки якості програмного забезпечення. 

Студенти, які вирішать залишитися у бізнес-аналізі чи проектному менеджменті – зможуть на практиці, під час дипломних і проектних робіт застосувати весь інструментарій та обрати свій підхід у роботі із замовниками.

Отже, якщо Вам подобається придумувати нестандартні варіанти використання відомих ідей, шукати шляхи покращення та вдосконалення бізнесу, проводити аналіз великих обсягів інформації заради знаходження одного зернятка, яке здатне перевернути ринок і витіснити з нього конкурентів – тоді Вам саме на спеціалізацію «Бізнес-аналіз».