Комп'ютерна Академія {global_step_name} - повноцінна IT-освіта для дорослих і дітей. Ми навчаємо з 1999 року. Авторські методики, викладачі-практики, 100% практичних занять.
Ви використовуєте застарілий браузер!
Ваш браузер Internet Explorer, на жаль, є застарілим. Ця версія браузеру не підтримує багато сучасних технологій, тому деякі функції сайту можуть працювати з помилками. Рекомендуємо переглядати сайт за допомогою актуальних версій браузерів Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge
FOMO. Fear of missing out (синдром втрачених можливостей) – це те, що зі мною ніколи не трапляється. Я просто не вірю у цей «тренд».
Через два дні мій міні-курс для студентів Литовського бізнес університету прикладних наук (м.Клайпеда) був готовий, квитки куплені, а нова вишиванка з українським прапором спаковані у валізу.
А тепер до діла 😊
Erasmus+ staff mobility - це програма, яка передбачає обмін, навчання, тренування представників університетів різних країн. Головна мета програми – ініціювати позитивні зміни в освіті та налагодити співпрацю між університетами різних країн.
Все насправді дуже просто: Ви приїжджаєте в університет, який забезпечує проведення тижня Staff mobility, попередньо узгоджуєте, який предмет будете викладати для тамтешніх студентів (у моєму випадку – для студентів Литовського бізнес університету прикладних наук), Вашу тему доповіді на конференції та інші активності, які Ви можете і хочете провести. За Вами «закріплюють» студентів і повідомляють усі деталі.
5 днів
30 учасників
10 країн
Десятки годин дискусій та душевних розмов
Неоціненна кількість тепла, підтримки від нових друзів + професійне зростання
Ну і дві доби в дорозі (48 год!) щоб доїхати «туди і назад»
На програмі було 30 учасників із 10(!) країн світу!
Представляти Україну –для мене честь.
Кожен учасник мав щось «своє»: свої обов’язки, свою мету, своє поле відповідальності.
На щастя, моя професійна пристрасть крокувала зі мною. І мої обов’язки як учасниці програми були схоже скоріш на безтурботний, проте плідний політ, аніж на повинність за розкладом.
5 «моїх» моментів, за які я несла повну відповідальність у межах Staff Mobility Week:
Цілі участі у міжнародній програмі у Литовському бізнесі університеті прикладних наук:
Із впевненістю можу сказати, що цілі досягнуто, і зараз посилено працюємо над тим, щоб вдосконалювати освіту в Україні і робити все, що в наших силах!
Інсайти:
* усі-усі підтримують Україну!
* студенти Литовського бізнес університету прикладних наук навчаються онлайн (процес оффлайну не відновився ще через карантинні обмеження);
* на таких програмах учасники шукають потенційних партнерів для подальшої співпраці, тому спілкуйтеся і Ви обов’язково знайдете точки дотику, або хоча б людину схожих цінностей;
* координатори програми у Литовському бізнес університеті прикладних наук – надзвичайно привітні, непересічні особистості, справжні професіонали і прекрасні організатори;
* цінності, місія та візія ІТ СТЕП Університету отримали багато схвальних відгуків та зацікавленості від університетів-учасників Erasmus Staff Week;
* міжнародній науковій співпраці – бути!
* якщо відчуваєте, що Вам страшно – дійте! Робіть те, що лякає. І вже наступного дня відчуєте, що Ваш потенціал зростає;
* завжди прислухайтеся до того, хто Вас підштовхує на такі діяння і каже: «їдь!» «роби!» «не бійся!» «ти зможеш!»
* ГОВОРІТЬ! Спілкуйтеся, розпитуйте, діліться інформацією, емоціями, знаннями. Будьте щирими!
* Вчіть англійську. Представники усіх країн на програмі володіли англійською на досить високому рівні. Ніхто не звертає увагу на помилки, а якщо хтось дуже довго вишукує слово у своїй пам’яті, Ваші слухачі або Вам допоможуть, або будуть чекати, поки Ваша пам'ять таки запрацює 😊
* не дозволяйте Вашому щастю та емоціям згаснути після повернення у буденність!
Пишіть відгуки на програму, подяку організаторам, закарбовуйте свої думки у щоденник і працюйте над подальшою співпрацею!
А ми з ІТ СТЕП Університетом з невичерпним ентузіазмом працюємо над налагодженням МІЖНАРОДНОЇ СПІВПРАЦІ.
Отож чекаємо вступників 2022 року в стінах ІТ СТЕП Університету!
u_personal_consult_title