У ІТ СТЕП Університеті відкриті вакансії:
Вакансії викладачів на наступні дисципліни:
1.“ПРОЄКТНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ”
Досвід, навички та вміння
-
Досвід викладання економічних та управлінських дисциплін з активним застосуванням практичних кейсів та інноваційних методик
-
Практичний досвід в управлінні проєктами.
-
Досвід роботи з різними методологіями управління проєктами: як класичними (Waterfall), так і гнучкими (Agile, Scrum, Kanban).
-
Розуміння та реалізація SDLC (Software Development Life Cycle) в реальних проєктах.
-
Досвід управління командою: навички формування, розвитку та мотивації команди,розв’язання конфліктів.
-
Стратегічне планування та реалізація проєктних процесів.
-
Вміння працювати з зацікавленими сторонами: комунікації, визначення потреб, узгодження очікувань.
-
Сильні аналітичні навички для управління змістом, часом, ресурсами та бюджетом проєкту.
-
Оцінювання ефективності проєктів.
-
Навички управління ризиками: ідентифікація, оцінювання, моніторинг та контроль ризиків.
Стек технологій та інструментів
-
Інструменти для управління проєктами: Jira, Trello, Microsoft Project тощо.
-
Інструменти для побудови календарних планів та сіткових графіків: Smartsheet, Gantt, Chart Tools.
-
Досвід роботи з LMS (Moodle, Google Classroom, Microsoft Teams), володіння інтерактивними інструментами (Miro, Kahoot, Quizlet) для залучення студентів до роботи на заняттях.
Особисті якості
-
Мотивація студентів до самостійного вивчення матеріалу та роботи в команді.
-
Здатність створювати позитивну атмосферу на заняттях, заохочуючи участь та активність студентів.
-
Гнучкість у підходах до викладання та адаптація під потреби різних студентів, підтримка їхньої залученості.
2.”РИЗИК-МЕНЕДЖМЕНТ”
Досвід, навички та вміння
-
Практичний досвід у сфері ризик-менеджменту, управління проєктами чи стратегічного планування.
-
Досвід викладання економічних та управлінських дисциплін, зокрема ризик-менеджменту або фінансового менеджменту, з активним застосуванням практичнихкейсів та інноваційних методик.
-
Вміння виконувати детальний аналіз ризиків, оцінювати ймовірність ризиків, визначати рівень ризику в умовах невизначеності та нестабільного зовнішнього середовища.
-
Навички застосування методів прогнозування ризиків та аналізу сценаріїв.
-
Вміння розробляти ризик-стратегії організації з урахуванням специфіки галузі та умов зовнішнього середовища.
Стек технологій та інструментів
-
Інструменти управління ризиками та аналізу даних: знання і досвід роботи Excel, MS Project, а також спеціалізованими інструментами для управління ризиками.
-
Володіння методами FMEA, SWOT-аналізом, Monte Carlo Simulation, аналізом сценаріїв тощо.
-
Досвід роботи з LMS (Moodle, Google Classroom, Microsoft Teams), володіння інтерактивними інструментами (Miro, Kahoot, Quizlet) для залучення студентів до роботи на заняттях.
Особисті якості
-
Уміння доступно пояснювати складні поняття, використовувати різні методи для заохочення активності та залучення студентів.
-
Навички фасилітації, вміння організовувати навчальну дискусію, модерувати командні роботи та ділові ігри для поглиблення розуміння теми.
-
Уміння зацікавити студентів досліджувати теми самостійно, розвивати критичне мислення та формулювати власні пропозиції для вирішення ризик-менеджмент задач.
-
Здатність створювати позитивну атмосферу на заняттях, заохочуючи участь та активність студентів.
-
Гнучкість у підходах до викладання та адаптація під потреби різних студентів, підтримка їхньої залученості.
3.”СТРАТЕГІЧНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТА УПРАВЛІННЯ ЗМІНАМИ”
Досвід, навички та вміння
-
Практичний досвід в галузі стратегічного управління, організаційних змін або консалтингу.
-
Досвід викладання економічних або управлінських дисциплін з активним застосуванням практичних кейсів та інноваційних методик
-
Досвід управління проєктами змін або стратегічного розвитку на рівні підприємства.
-
Аналітичні навички для проведення глибокого аналізу ринкового середовища, конкурентів і внутрішніх факторів організації.
-
Навички фасилітації стратегічних сесій та ведення навчальних дискусій.
-
Вміння використовувати методології стратегування (консультування, дослідження, фасилітація) у практичних заняттях.
-
Навички планування та оцінки ризиків у проєктах змін, управління комунікаціями та подолання опору змінам.
Стек технологій та інструментів
-
Володіння інструментами для командної роботи (Trello, Asana, Notion або інші платформи).
-
Знання програмного забезпечення для стратегічного моделювання та аналізу (Miro, Microsoft Power BI, Tableau для побудови аналітичних звітів).
-
Досвід роботи з LMS (Moodle, Google Classroom, Microsoft Teams), володіння інтерактивними інструментами (Miro, Kahoot, Quizlet) для залучення студентів до роботи на заняттях.
Особисті якості
-
Лідерство і гнучкість у підходах до навчання, що стимулюють активність студентів.
-
Комунікабельність та здатність адаптуватися до різних рівнів знань студентів.
-
Навички фасилітації, вміння організовувати навчальну дискусію, модерувати командні роботи та ділові ігри для поглиблення розуміння теми.
-
Уміння зацікавити студентів досліджувати теми самостійно, розвивати критичне мислення та формулювати власні пропозиції для вирішення ризик-менеджмент задач.
-
Здатність створювати позитивну атмосферу на заняттях, заохочуючи участь та активність студентів.
-
Гнучкість у підходах до викладання та адаптація під потреби різних студентів, підтримка їхньої залученості.
4.”КОМУНІКАЦІЙНИЙ МЕНЕДЖМЕНТ ТА УПРАВЛІННЯ СТЕЙКХОЛДЕРАМИ”
Досвід, навички та вміння
-
Практичний досвід в комунікаційному менеджменті або управлінні стейкхолдерами, бажано в корпоративному або проєктному середовищі.
-
Досвід викладання курсів у галузі комунікацій, менеджменту, або подібних дисциплін
-
Досвід у розробці навчальних матеріалів, методичних вказівок та кейсів для студентів.
-
Вміння ефективно презентувати матеріали, володіти техніками вербальної та невербальної комунікації, адаптувати стиль спілкування до різних аудиторій.
-
Здатність аналізувати потреби стейкхолдерів, формалізувати комунікаційні процеси, збирати та інтерпретувати дані для покращення прийняття рішень.
-
Компетенції у веденні переговорів та управлінні конфліктами, включно з розумінням психотипів та техніками маніпуляції.
-
Вміння будувати комунікаційні стратегії з урахуванням інтересів стейкхолдерів, розробляти плани дій та оцінювати ефективність.
Стек технологій та інструментів
-
Розуміння сучасних інструментів комунікації та управління, таких як CRM-системи, інструменти аналізу даних (MS Excel, Google Analytics).
-
Платформи для командної роботи (Slack, Microsoft Teams).
-
Інструменти для візуалізації (Miro, Canva).
-
Досвід роботи з LMS (Moodle, Google Classroom, Microsoft Teams), володіння інтерактивними інструментами (Miro, Kahoot, Quizlet) для залучення студентів до роботи на заняттях.
Особисті якості
-
Лідерство і гнучкість у підходах до навчання, що стимулюють активність студентів.
-
Розуміння індивідуальних потреб студентів та вміння створювати сприятливу атмосферу для навчання.
-
Відкритість до нових підходів, готовність інтегрувати нові методи та підходи в навчальний процес для підвищення його ефективності.
-
Здатність адаптувати навчальні методи та матеріали відповідно до рівня підготовки студентів та їхніх запитів.
5. “АНІМАЦІЙНА ГРАФІКА Ч.1”
Опис дисципліни
Курс «2D Motion Design&Animation» знайомить студентів з основами створення рухомої графіки та динамічної анімації. Студенти вивчають принципи анімації, композиції, таймінгу та кольоровирішення анімаційних мультимедійних проектів, а також освоюють роботу з сучасним програмним забезпеченням для 2D-анімації. Практичні заняття спрямовані на розробку власних проектів від концепції до реалізації. Курс сприяє розвитку креативних і технічних навичок, готуючи студентів до професійної діяльності у сферах анімації, реклами та цифрового медіа-виробництва.
Досвід, навички та стек технологій/інструментів
-
Відмінне володіння Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Adobe After Effects (портфоліо, яке демонструє високоякісну роботу з 2D анімованою графікою із акцентом на стилізовані об’єкти,сильні навички анімації)
-
Глибоке розуміння форми, кольору та композиції, анімації та таймінгу.
-
Здатність інтерпретувати референс-матеріали та концепт-арт.
-
Бажані навички: Досвід роботи з 3D моушн графікою.
Переваги: Вища освіта у галузі “Дизайн” або “Аудіо-візуальне мистецтво”. Досвід роботи з анімацією, stop-motion анімацією
6.”ПРОДУКТОВИЙ ДИЗАЙН”
Опис дисципліни
Курс “Product Design” охоплює комплексний процес створення нових продукті: від досліджень користувачів і бізнесу до створення й тестування прототипів. Лекції включають теорію про роботу зі стейкхолдерами, бізнес-моделі, користувацькі гіпотези та аналітику. Практика складається з проведення інтерв’ю, розробки Value Proposition Canvas, Customer Journey Map та фінальної Презентації проєктів. Основна мета курсу— навчити студентів створювати інноваційні, функціональні та естетично привабливі продукти, що задовольняють потреби користувачів.
Досвід, навички та стек технологій/інструментів:
-
Відмінні навички дизайну, типографії, кольору, композиції та верстки, а також UI дизайну (Figma, Adobe Photoshop, Adobe Illustrator).
-
Вміння створювати елементи айдентики ( лого, іконки, ілюстрації , тощо)
-
Портфоліо з реалізованих цифрових продуктів .
Переваги:
-
досвід у створенні дизайн-систем та роботи з ними,
-
досвід роботи з 3D та анімаціями,
-
вища освіта у галузі “Дизайн” або “Аудіо-візуальне мистецтво”
-
понад 3 роки досвіду в розробці дизайну цифрових продуктів,
-
портфоліо, що демонструє досвід у графічному дизайні, брендингу, маркетинг матеріали та лендинг-сторінки
7. “3D МОДЕЛЮВАННЯ”
Опис дисципліни
Курс «3D моделювання» знайомить студентів з основами створення тривимірних об'єктів і сцен за допомогою сучасного програмного забезпечення. Студенти вивчають принципи роботи з геометрією, текстуруванням, освітленням та анімацією, освоюють інструменти для моделювання, рендерингу та візуалізації. Курс сприяє розвитку технічних і художніх навичок, необхідних для створення високоякісних 3D-моделей, готуючи студентів до кар'єри у сферах ігрової індустрії, візуальних ефектів, графічного та моушн дизайну.
Досвід, навички та стек технологій/інструментів:
-
Відмінне володіння Blender/Cinema4D/Maya.
-
Сильні навички моделювання як твердотільних, так і органічних об’єктів (портфоліо, яке демонструє високоякісні моделі із акцентом на стилізовані об’єкти).
-
Глибоке розуміння принципів форми, топології, об’єму та композиції.
-
Здатність інтерпретувати референс-матеріали та концепт-арт для створення 3D-моделей.
-
Бажані навички: Володіння інструментами для створення текстур і матеріалів (Photoshop, Substance), розуміння PBR-процесів. Досвід роботи з 3D Motion Graphics
Переваги:
-
Вища освіта у галузі “Дизайн” або “Аудіо-візуальне мистецтво”.
-
Досвід роботи з ігровими рушіями, такими як Unity або Unreal (бажано досвід у Unity).
-
Досвід роботи з 3D скануванням (photoscan, photogrammetry)
- Керівник спеціалізації "Web-програмування"
- Ментори проектних робіт,
- Керівники кваліфікаційних робіт бакалаврів та магістрів за спеціальністю "Комп'ютерні науки"
- Викладачі дисциплін:
- Основи теорії оптимізації та багатовимірного аналізу
- Великі дані
- NLP (Natural Language Processing)
- Програмування на С++
- Паралельне програмування
- Критичне мислення
Вимоги до кандидата:
- стаж роботи в ІТ-компанії або на фрілансі не менше 3 років;
- бажання вдосконалюватися та бути кращим у своїй справі.
Критерії конкурсного відбору науково-педагогічних працівників
Ми пропонуємо:
- чудовий колектив;
- простір для реалізації власних ідей;
- гнучкий графік.
Надсилай своє резюме (обов’язково з посиланнями на GitHub та/або портфоліо та/або Linkedin).
Просимо надсилати резюме на e-mail: [email protected]