Модель забезпечення якості
Якість результатів навчання - це усереднені оціночні характеристики, які відображають досягнення результатів навчання в залежності від моделей знань, закладених у навчальному процесі, і неявно надає оцінку якості навчального процесу.
Необхідність задоволення суспільних вимог в контексті розвитку людини та іі конкурентного існування на міжнародному ринку праці породжує розробку принципово нової системи управління якістю. Під управлінням якістю тут розуміється не тільки задоволення.
З метою забезпечення високої якості результатів навчання Університет створює власну систему управління якістю навчання, яка грунтується на метричних вимірах і моделях забезпечення якості найбільш успішних IT компаній, моніторингу та актуалізації навчальних програм та програмних результатів навчання, забезпеченні кваліфікованих кадрів для виконання цих програм, навчально-методичних та матеріальних ресурсів.
Процедури управління якістю навчанню в університеті характеризуються регулярністю, можливістю оперативного впливу на навчальний процес та залучення сторонніх учасників (стейкголдерів) до процесу забезпечення якості. Основне завдання цих процедур є забезпечення високого рівня набуття компетентностей в контексті моделей знань, умінь та практичних навиків, які висуваються IT індустрією.
Залучення стейкголдерів розглядається в контексті актуалізації моделей знань та їх максимальне наближення до корпоративних моделей, постійне оновлення навчальних програм, участь у процесах забезпечення якості та перевірки оцінювання результатів навчання.
Нормативні документи:
Положення про внутрішню систему забезпечення якості освітнього процесу
Положення про проведення опитувань
Результати моніторингу якості освіти:
- Результати моніторингу якості освіти за 2021-2022 навчальний рік
- Результати моніторингу якості освіти за 2022-2023 навчальний рік
Щорічне оцінювання здобувачів
Рейтинги здобувачів за результатами 2023/2024 н.р.:
Рейтингове оцінювання науково-педагогічних працівників
Наш Університет є спільнотою, яка створює можливості для індивідуального розвитку всіх її учасників. Зокрема, це стосується науково-педагогічних працівників. До освітнього процесу ми залучаємо творчих, досвідчених викладачів, які готові працювати зі студентами, ділитись своїми знаннями, бути менторами, наставниками, прикладами для студентів тощо. Університет не вважає доцільним створення конкурентного середовища в нашому колективі та проведення рейтингового оцінювання науково-педагогічних працівників.
Вченою радою Університету прийнято рішення про оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників за результатами опитування студентів (без оприлюднення) та адміністрацією індивідуально у відповідності до укладених контрактів.