Комп'ютерна Академія {global_step_name} - повноцінна IT-освіта для дорослих і дітей. Ми навчаємо з 1999 року. Авторські методики, викладачі-практики, 100% практичних занять.

Ви використовуєте застарілий браузер!

Ваш браузер Internet Explorer, на жаль, є застарілим. Ця версія браузеру не підтримує багато сучасних технологій, тому деякі функції сайту можуть працювати з помилками. Рекомендуємо переглядати сайт за допомогою актуальних версій браузерів Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

Старт дипломних проектів під керівництвом викладачів Марії Попової та Володимира Довганика

Дипломні проекти

 

Які у вас емоції викликає словосполучення «дипломна робота»? Можливо, в когось – ностальгічна посмішка, в когось – гримаса болю, в когось – люта паніка, а в когось – просто байдужість. Марія Попова, керівник напряму Бізнес аналіз в ІТ СТЕП Університеті,  розповідає, як воно є насправді.

В ІТ СТЕП Університеті ми намагаємось максимально підготувати наших випускників-бакалаврів до реальних викликів життя. Саме тому, коли до мене звернулися студенти з пропозицією бути в них дипломним керівником за напрямком Бізнес аналіз, я ані секунди не вагалася та пообіцяла, що легко не буде і теоретичними викладками на прикладах «сферичних коней у вакуумі» ми займатися не будемо. 

Я та мій колега, Володимир Довганик, викладач університету, обрали два київські проекти: стартап зі штучним інтелектом, що знаходиться на стадії валідації ідеї, та невеличка компанія, яка зацікавлена в оптимізації та розширенні бізнесу (торговий дім із продажу електротоварів промислового та побутового призначення).  

Обрати компанії, що будуть приймати участь у такій відповідальній роботі виявилося найважчим етапом. Чому? А все просто! Коли ти працюєш в команді однодумців і твої студенти – це частина цієї команди, то немає нічого неможливого. 

Для пришвидшення процесу знайомства та отримання першої порції інформації обидві команди студентів були запрошені до Києва. 

Роботу з командами ми з Володимиром розділили на 4 етапи:

  1. Підготовка керівників, підготовка верхньорівневого плану зустрічей та очікуваних результатів.
  2. Знайомство команди з першою зацікавленою стороною, що в обох проектах виконує роль Sales Manager – Олександром Терлецьким. Підготовка до зустрічі з клієнтом базуючись на попередньому плані від керівників та інформації, отриманої від Олександра.
  3. Знайомство безпосередньо із замовниками та проведення воркшопів.
  4. Опрацювання результатів зустрічей.

Такий розподіл на декілька етапів дозволив нам реалізувати повний цикл «першого контакту» із замовником та отримати первинні дані, що дозволять командам побачити проблематику очима клієнтів. 

Що з цього вийде? 

Я більше ніж впевнена, що за такої потужної підтримки університету і шаленої зацікавленості студентів, ми отримаємо реальні результати, що дозволять клієнтам рухатися далі і розвивати те, що ми започаткували. 

За відгуками від обох клієнтів рівень підготовки та мотивації наших студентів залишив по собі відчуття, що немає абсолютно нічого неможливого з такими командами, просто на деякі моменти нам знадобиться трішки більше часу. 

Але це ще не все! Дива ніколи не робляться самотужки і саме тому ми вирішили залучати не лише випускників до роботи із реальними замовниками, але і студентів перших курсів та слухачів доуніверситетської підготовки. 

Це дозволить нам залучати фахівців мало не з першого дня навчання в університеті до вирішення реальних проблем та завдань. 

Тому слідкуйте за оновленнями! Буде цікаво, круто та драйвово! (Інакше в нас не буває ?)