Комп'ютерна Академія {global_step_name} - повноцінна IT-освіта для дорослих і дітей. Ми навчаємо з 1999 року. Авторські методики, викладачі-практики, 100% практичних занять.

Ви використовуєте застарілий браузер!

Ваш браузер Internet Explorer, на жаль, є застарілим. Ця версія браузеру не підтримує багато сучасних технологій, тому деякі функції сайту можуть працювати з помилками. Рекомендуємо переглядати сайт за допомогою актуальних версій браузерів Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

Проєктні роботи

Яка мета проєктних робіт в університеті?

Доповнити аудиторний компонент (лекції, лабораторні, практичні) і перевести набуті знання в практичне застосування та сформувати навички самостійної  і командної роботи, удосконалення комунікаційних здібностей та презентації себе. А також засвоєння інших (зазвичай нових для себе) процесів та технологій, пов’язаних з проєктуванням, розробкою, тестуванням програмного забезпечення зокрема та інформаційних/цифрових продуктів загалом.

Саме така реалізація проєктних робіт дозволяє університету забезпечити високоякісну підготовку ІТ-фахівців, конкурентних на сучасному ринку праці.

 

Хто залучений до реалізації?

Університет є центром взаємодії всіх зацікавлених сторін, а саме:

  • ІТ-галузі, інших підприємств, органів державної влади і місцевого самоврядування, що виступають замовниками та ініціаторами тем проєктних робіт;
  • провідних фахівців з ІТ-галузі, які залучені до проєктної роботи у ролі керівників і наставників;
  • студентів, які прагнуть отримати найактуальніші та найпотрібніші знання і  здобути практичний досвід виконання реальних проєктів.

https://youtu.be/ILpYyrox5ek

Сподіваємося, що у майбутньому студенти університету вестимуть спільні проєкти із закордонними компаніями та навчальними закладами, а також створять відомі стартапи та отримають інвестиції для реалізації своїх задумів.

Адже основною ідеєю проєктних робіт в ІТ СТЕП Університеті є поступова інтеграція студентів у технологічні процеси ІТ-індустрії таким чином, щоб під час навчального процесу вони отримали детальне розуміння методик та організаційних процесів реальних проєктів в компаніях. Тобто, відразу після закінчення навчання вони повинні бути готовими до роботи над проєктами без адаптаційного періоду і додаткового навчання. Тому, у наших планах подальше розширення співпраці з компаніями в контексті спільних проєктних робіт і аж до запуску реального дуального навчання, при якому студент навчається в університеті, паралельно здобуваючи та розширюючи набір своїх компетентностей безпосередньо в компанії. Це є звичайною практикою у розвинених країнах, зокрема, в Канаді, Німеччині та ін. І саме впровадження реального дуального навчання є одним з пріоритетів розвитку університету у перспективі.