Комп'ютерна Академія {global_step_name} - повноцінна IT-освіта для дорослих і дітей. Ми навчаємо з 1999 року. Авторські методики, викладачі-практики, 100% практичних занять.

Ви використовуєте застарілий браузер!

Ваш браузер Internet Explorer, на жаль, є застарілим. Ця версія браузеру не підтримує багато сучасних технологій, тому деякі функції сайту можуть працювати з помилками. Рекомендуємо переглядати сайт за допомогою актуальних версій браузерів Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

Бакалаврська програма "Маркетинг"

Освітньо-професійна програма:   Маркетинг
Галузь знань:  07 Управління та адміністрування
Спеціальність:  075 Маркетинг
Кваліфікація:      Бакалавр з маркетингу
Ступінь вищої освіти:  Бакалавр
Мови викладання:  Українська / Англійська

 

Навчальна програма "Маркетинг"

Перелік обов’язкових освітніх компонентів освітньо-професійної програми «Маркетинг»

Освітньо-професійна програма

 

Програма бакалаврату 

Освітня програма “Маркетинг” побудована спільно з нашими партнерами і майбутніми роботодавцями, що є лідерами на ринку. Завдяки цій експертизі ми знаємо якісні знання, навички та вміння, які потрібні сучасному успішному маркетологу. Саме тому у програму ми заклали багато практики, проєктної діяльності та залучення фахівців, які знають про Маркетинг не лише з теорії. 
 

Після завершення навчання Ви будете:

  • чітко формулювати цілі комунікації в процесі просування продукції та послуг до споживачів і користувачів;

  • демонструвати високу комунікабельність, що дозволить залучати нових та підтримувати лояльність існуючих клієнтів;

  • знаходити та приймати економічно обґрунтовані рішення при плануванні маркетингових комунікацій;

  • розробляти і управляти проектами з маркетингових комунікацій;

  • розробляти та впроваджувати стратегії, шляхи і методи просування товарів і послуг;

  • моделювати поведiнку потенційного покупця чи користувача на pинку товарів і послуг пiд впливом piзних фактоpiв;

  • ефективно використовувати навички рекламування продукції, просування брендів і торгових марок на ринку;

  • знаходити оптимальні шляхи і методи підвищення іміджу підприємства та створювати власний привабливий імідж;

  • оцінювати і підвищувати прямий та непрямий вплив маркетингових комунікацій на цільову аудиторію.

 

Запроваджено освітню модель Major&Minor, в рамках якої студент отримує диплом за спеціальністю «Маркетинг» (major) та може отримати додаткову кваліфікацію (minor), яка не має безпосереднього відношення до основної спеціальності, таким чином формуючи міждисциплінарну спеціалізацію і розширюючи свої можливості на ринку праці.

 

Основними перевагами освітньої програми університету є:

  • значною складовою програми є саме практична підготовка та численні стажування, що дозволить апробувати теоретичні знання ще під час навчання;

  • викладачі - експерти галузі - основа нашої програми, адже головне в навчальному процесі - хто з тобою ділиться знаннями;

  • підходи до навчального процесу: ми застосовуємо інноваційні методи навчання та допомагаємо його зробити не лише корисним, а й цікавим;

  • виконання реальних проєктів під час навчання дозволить спробувати свої сили;

  • особливий наголос на розвиток м’яких навичок без яких не може “вижити” жодний успішний маркетолог;

  • круте ком’юніті маркетологів, з яким можна співпрацювати ще під час навання;

  • міжнародні обміни та програма подвійних дипломів, які розширять твої можливості, а ми навчимо, як зробити їх максимально ефективними;

  • дуальна форма навчання дозволить поєднувати навчання та роботу.

 

Після отримання диплому бакалавра з маркетингу, Ви зможете працювати на позиції:

  • маркетинг-менеджер;

  • SMM-cпеціаліст;

  • медіа-дослідник;

  • PR-менеджер;

  • product-менеджер;

  • бренд-менеджер;

  • спеціаліст у галузі реклами;

  • ринковий аналітик;

… та багато інших позицій