Освітньо-професійна програма: | Маркетинг |
Галузь знань: | 07 Управління та адміністрування |
Спеціальність: | 075 Маркетинг |
Кваліфікація: | Бакалавр з маркетингу |
Ступінь вищої освіти: | Бакалавр |
Мови викладання: | Українська / Англійська |
Навчальна програма "Маркетинг"
Перелік обов’язкових освітніх компонентів освітньо-професійної програми «Маркетинг»
Програма бакалаврату
Освітня програма “Маркетинг” побудована спільно з нашими партнерами і майбутніми роботодавцями, що є лідерами на ринку. Завдяки цій експертизі ми знаємо якісні знання, навички та вміння, які потрібні сучасному успішному маркетологу. Саме тому у програму ми заклали багато практики, проєктної діяльності та залучення фахівців, які знають про Маркетинг не лише з теорії.
Після завершення навчання Ви будете:
-
чітко формулювати цілі комунікації в процесі просування продукції та послуг до споживачів і користувачів;
-
демонструвати високу комунікабельність, що дозволить залучати нових та підтримувати лояльність існуючих клієнтів;
-
знаходити та приймати економічно обґрунтовані рішення при плануванні маркетингових комунікацій;
-
розробляти і управляти проектами з маркетингових комунікацій;
-
розробляти та впроваджувати стратегії, шляхи і методи просування товарів і послуг;
-
моделювати поведiнку потенційного покупця чи користувача на pинку товарів і послуг пiд впливом piзних фактоpiв;
-
ефективно використовувати навички рекламування продукції, просування брендів і торгових марок на ринку;
-
знаходити оптимальні шляхи і методи підвищення іміджу підприємства та створювати власний привабливий імідж;
-
оцінювати і підвищувати прямий та непрямий вплив маркетингових комунікацій на цільову аудиторію.
Запроваджено освітню модель Major&Minor, в рамках якої студент отримує диплом за спеціальністю «Маркетинг» (major) та може отримати додаткову кваліфікацію (minor), яка не має безпосереднього відношення до основної спеціальності, таким чином формуючи міждисциплінарну спеціалізацію і розширюючи свої можливості на ринку праці.
Основними перевагами освітньої програми університету є:
-
значною складовою програми є саме практична підготовка та численні стажування, що дозволить апробувати теоретичні знання ще під час навчання;
-
викладачі - експерти галузі - основа нашої програми, адже головне в навчальному процесі - хто з тобою ділиться знаннями;
-
підходи до навчального процесу: ми застосовуємо інноваційні методи навчання та допомагаємо його зробити не лише корисним, а й цікавим;
-
виконання реальних проєктів під час навчання дозволить спробувати свої сили;
-
особливий наголос на розвиток м’яких навичок без яких не може “вижити” жодний успішний маркетолог;
-
круте ком’юніті маркетологів, з яким можна співпрацювати ще під час навання;
-
міжнародні обміни та програма подвійних дипломів, які розширять твої можливості, а ми навчимо, як зробити їх максимально ефективними;
-
дуальна форма навчання дозволить поєднувати навчання та роботу.
Після отримання диплому бакалавра з маркетингу, Ви зможете працювати на позиції:
-
маркетинг-менеджер;
-
SMM-cпеціаліст;
-
медіа-дослідник;
-
PR-менеджер;
-
product-менеджер;
-
бренд-менеджер;
-
спеціаліст у галузі реклами;
-
ринковий аналітик;
… та багато інших позицій