ІТ СТЕП Університет - перший ІТ-університет в Україні. Навчання з комп'ютерних наук, бакалаврат та магістратура. Готуємо справжніх IT-професіоналів високого рівня. Приєднуйтесь | IT STEP

Ви використовуєте застарілий браузер!

Ваш браузер Internet Explorer, на жаль, є застарілим. Ця версія браузеру не підтримує багато сучасних технологій, тому деякі функції сайту можуть працювати з помилками. Рекомендуємо переглядати сайт за допомогою актуальних версій браузерів Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

Інсайти після другого засідання клубу Штучного інтелекту

Минулого тижня відбулося друге засідання Клубу Штучного Інтелекту IT СТЕП Університету, тому, користуючись нагодою, ми сформували ключові інсайти зустрічі, що відбулася на тему «Штучний інтелект у формуванні сучасних компетентностей»🔥
Серед учасників Клубу Штучного Інтелекту:
🔗Віктор Волошин, ректор ІТ СТЕП Університету;
🔗Тарас Рак, доктор технічних наук, професор, керівник освітніх програм ІТ СТЕП Університету;
🔗Анатолій Мельник, проректор з науки та інновацій, професор, доктор технічних наук;
🔗Вʼячеслав Колдовський, доцент ІТ СТЕП Університету, Competence Manager, Programming Mentor в компанії SoftServe;
🔗Віктор Кльоба, Головний менеджер з впровадження інновацій Райффайзен Банк;
🔗Олена Занічковська, співзасновниця і директорка з продуктової стратегії агенції цифрового дизайну The Gradient;
🔗Юра Костюченко, CBDO у UBOS;
🔗Андрій Білоус, засновник та CEO консалтингової компанії StayInno AI Consulting та ІТ-компанії Uitware;
🔗Христина Вершкова, секретар клубу ШІ.
🔔Учасники обговорювали, як generative AI уже змінює:
— освіту (формати навчання, оцінювання, ролі викладача й студента);
— бізнес (нові моделі роботи та попит на «AI-native» фахівців);
— ринок праці (акценти на гнучких, мета- та самостійних навичках).
У центрі дискусії — конкретні виклики:
▪️ Як змінюється суть освітніх завдань: чи є сенс здобувати диплом в існуючому сенсі та форматі? А також чи є сенс у написанні рефератів? 
▪️ Як перевіряти знання в умовах, коли AI може згенерувати відповідь на будь-як питання?
▪️ Чому бізнес має активніше долучатися до формування освітніх програм?
▪️ Та як не перетворитися на «цифрового динозавра», ігноруючи нові інструменти?
На підсаві цього, під час дискусії учасники спільно сформували перелік ключових компетентностей, які варто розвивати вже сьогодні:
🔹 AI-native skills — базове розуміння принципів великих мовних моделей (LLM), уміння працювати з промптами;
🔹 Growth mindset — гнучкість мислення та готовність постійно вчитися;
🔹 Self-skills — відповідальність, ініціативність, допитливість;
🔹 Критичне мислення — здатність аналізувати й валідувати результати, які пропонує AI;
🔹 Комунікація та публічні виступи — уміння переконливо доносити зміст і результати;
🔹 Глибинна галузева експертиза — те, що дає змогу не бути заміненим ШІ, а навпаки — використовувати його ефективно.
Це — не просто перелік, а основа для перегляду навчальних програм і підходів до викладання, над якою вже працює спільнота ІТ СТЕП Університету разом із партнерами.
Ця зустріч показала, що інтеграція штучного інтелекту — це не про технологію як таку. Це про нову культуру мислення, нові підходи до навчання, лідерства, роботи в команді та оцінювання.
🤔P.S.: до речі, цей текст було сформовано з використанням технологій штучного інтелекту (зокрема транскрибовано та виділено ключові моменти), тому технології точно ближче, ніж вам може здатися!
А можливо у вас є питання до Клубу, що може стати предметом обговорення на одному із наступних засідань? Пишіть нам на пошту: [email protected]