Комп'ютерна Академія {global_step_name} - повноцінна IT-освіта для дорослих і дітей. Ми навчаємо з 1999 року. Авторські методики, викладачі-практики, 100% практичних занять.

Ви використовуєте застарілий браузер!

Ваш браузер Internet Explorer, на жаль, є застарілим. Ця версія браузеру не підтримує багато сучасних технологій, тому деякі функції сайту можуть працювати з помилками. Рекомендуємо переглядати сайт за допомогою актуальних версій браузерів Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

У ІТ СТЕП УНІВЕРСИТЕТІ ВРУЧЕНО ПЕРШУ ВІДЗНАКУ TOP PARTNER

За підтримку та сприяння розвитку IT Step University рішенням Вченої Ради університету Ярославу Любінцю, голові Ради директорів компанії SoftServe, вручено почесну відзнаку “TOP Partner”.

“Ярослав Любінець був одним з тих, хто в 2016 році дав нам розуміння про можливість та доцільність створення спеціалізованого університету в галузі інформаційних технологій. Сьогодні ми дякуємо Ярославу Володимировичу за підтримку у розробці освітніх програм, стажування викладачів, залучення до навчального процесу практиків з SoftServe та формування ефективної екосистеми “університет-компанія”. Цінуємо це партнерство та віримо в успіх подальшої співпраці”, - сказав ректор IT Step University Віктор Волошин.

Опісля проведення лекції про тренди в ІТ галузі в рамках  "IWeek: Дні  SoftServe в IT Step University" ми поспілкувалися з Ярославом Любінцем про актуальні питання. Читайте у інтерв'ю далі.

  • Ярославе Володимировичу, як розпочалася співпраця з IT Step University?

Тоді ще не ректор, Віктор Волошин прийшов і розказав про ідею створення університету. Фактично, питання було про те, якою має бути стратегія побудови та функціонування університету, які є запити в компаній щодо результатів навчання та отриманих компетентностей випускників. Як наслідок, було сформовано “ескіз” моделі освітньої програми. Знаючи те, що Віктор Володимирович має досвід розробки та реалізації подібних програм в інших університетах, має тісні контакти зі школами, не сумнівався, що задум має шанс бути успішно реалізованим. Крім того, важливою передумовою успіху була історія діяльності Комп’ютерної академії “Шаг”, зокрема, наявна матеріально-технічна база та поставлені бізнес процеси.

  • Яку динаміку та зміни Ви бачите?

Динаміка — очевидна, якщо подивитися на інфраструктуру, аудиторії, комп’ютерну базу. А найголовніше — те, яка атмосфера тут запанувала. До студентів відносяться на рівних, з повагою і допомагають їхньому формуванню. Я вражений наскільки успішно вдалося залучити таку кількість студентів до навчання, враховуючи, що це є комерційний університет, де відсутнє державне фінансування. Крім того, показовим є рівень викладання не лише спеціалізованих дисциплін в галузі ІТ, але й таких необхідних сьогодні дисциплін компоненти soft skills: риторика, англійська мова тощо. І це все не на формальному рівні!

  • Чи можете назвати три особливості університету, які відрізняють його від інших?

По-перше, це є робота зі школярами та батьками. ІТ Степ Університет забезпечує комфортний перехід від школи до університету. Студенти з батьками почувають себе захищеними, коли роблять такий важливий крок в житті. Друге — це акцент і врахування при підготовці складової м’яких навичок, що є доволі унікальним, новим і нетиповим для України явищем. Освітня програма є комплексною. Це не тільки передача знань з комп’ютерних наук, це передача інших навичок, які потрібні для успішної роботи: презентація, мова, комунікації. І третє — це сама атмосфера, комфортні умови для навчання. Таке середовище допомагає та стимулює студентів. Видно, що студентам тут цікаво.

  • Як Ви оцінюєте ініціативу проведення таких заходів як Дні компанії в університеті?

Це дуже правильна ініціатива. Університет — це є платформа для отримання знань. Зараз вже неактуально просто передавати знання, донесення інформації, навіть прочитання лекцій. Це все доступно зараз. Університет — це є місце, де студент спілкується з викладачем, викладач його скеровує. Крім того, це має бути місцем, де студент може зустрітися з компаніями, побачити та проаналізувати можливі напрями його майбутньої роботи. У цьому випадку Дні компанії — це дуже добра можливість.

  • Яким, на Вашу думку, має бути університет майбутнього?

Питання самих знань, як таких, стає лиш однією зі складових діяльності університету і не основною, як це було колись. Поняття самої лекції має бути трансформованим. Знання зараз є доступними для всіх. Університет більше повинен стати платформою, яка допомагає студенту отримувати компетентності. Має бути інший формат. Студент, зустрічаючись з викладачем, отримує певні знання, відпрацьовує навички. Потім може піти в лабораторію і працювати там самостійно будь-коли — з доступом 24 год/добу. В певний час є доступ до викладачів, з якими можна проконсультуватися. Є зустрічі з представниками індустрії, з цікавими людьми, які можуть надихнути, поділитися своїм досвідом, рекомендаціями. Важливим є глобальний зв’язок з іншими університетами та компаніями.

  • На чому варто ставити основний акцент при підготовці ІТ-фахівців на бакалаврському рівні?

Університетську освіту вирізняє те, що випускник університету повинен вміти вирішувати проблеми, а не лише виконувати роботу. Для того, щоб вирішувати проблеми в нього має бути добре розуміння принципів, ідеології побудови систем та програм. Для України дуже важливими є засвоєння softskills та знання іноземної мови.  Тому бакалавр при випуску має вільно володіти, в першу чергу, англійською мовою і повинен мати навички презентації, бізнес комунікації, навички написання відповідних документів, листування тощо. І, крім того, все більш актуальними стають навички критичного мислення та швидкого навчання. Бакалавр, здобувши вищу освіту, як представник інтелігенції, має мати розуміння нетехнічних дисциплін. Це може бути філософія, історія, архітектура. Бакалавр має бути людиною загальноосвіченою, а не вузькоспеціалізованою.

  • Які елементи бізнесових підходів варто впроваджувати в діяльності університетів?

На мою думку, вашому університетові пощастило більше, ніж традиційним університетам, які не є бізнес орієнтованими. Тому що їхній погляд на принципи свого існування залишився на рівні Радянського Союзу. В них немає розуміння хто є клієнтом для університету, хто є замовником, хто є споживачем. Тому немає клієнтоорієнтованості, немає фокусу на цінності. Університет має розуміти, яку цінність він надає споживачу. Щоб це зробити повинні працювати інші бізнес підрозділи, властиві кожній комерційній одиниці. Має бути фінансовий директор, який не лише рахує, але й планує всі аспекти, має бути відділ маркетингу, що забезпечує відповідні комунікації та інші організаційні структури. Основний фокус має бути на цінностях, на атмосфері. Це формує відношення довіри.

  • Ваші побажання/настанови для наших студентів, як потенційних Ваших працівників.

Потрібно себе розвивати як проактивну людину. Звісно, знання є базою. Але має бути вміння вирішувати проблеми: як самостійно, так і в колективі. Важливо вміти правильно формулювати проблему, презентувати свою точку зору, розуміти цінність своєї роботи, розуміти як клієнт буде бачити твою роботу і як він потім зможе це використовувати.