Комп'ютерна Академія {global_step_name} - повноцінна IT-освіта для дорослих і дітей. Ми навчаємо з 1999 року. Авторські методики, викладачі-практики, 100% практичних занять.
Ви використовуєте застарілий браузер!
Ваш браузер Internet Explorer, на жаль, є застарілим. Ця версія браузеру не підтримує багато сучасних технологій, тому деякі функції сайту можуть працювати з помилками. Рекомендуємо переглядати сайт за допомогою актуальних версій браузерів Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge
У нашому університеті пройшли пітчинги проєктних робіт студентів — подія, яка дозволяє нашим майбутнім фахівцям представити свої ідеї, розробки й рішення перед замовниками та менторами з ІТ-індустрії. У цьому році студенти демонстрували власні проєкти на двох мовах — англійській та українській, підкреслюючи свої комунікаційні навички й готовність до співпраці на глобальному рівні.
Щиро дякуємо компанії ELEKS а зокрема Юлії Мельник за чудову організацію та курування проєктними роботами!
Кожна команда студентів працює під керівництвом ментора і замовника з ІТ-галузі. Цього разу пітчинги представили 11 команд зі своїми унікальними проєктами, серед яких:
Мета: Розробити веб сервіс (систему рекомендацій), яка дозволятиме студенту логінитися в особистий кабінет. В цьому кабінеті буде відображатися його поточний статус soft скілів та рекомендації з інструкціями щодо покращення їх. Для того, щоб отримати оцінку певного soft скіла, студенту необхідно пройти відповiдний тест або тести, результати яких будуть конвертуватися в оцінку soft скіла.
Проект: Мистецтво, технології і суспільство (New Media Art)
Мета: Розробити інтерактивну мультимедійну інсталяцію для реального чи віртуального середовища (холу університету/landing padge/ VR, AR/релігійного об’єкту/інше. Головна увага приділяється високій художній якості у розробці та дизайні взаємодії, а також узгодженому поєднанню змісту і способу взаємодії
Мета: Створити веб-застосунок, що буде допомогати студентам та викладачам ІТ СТЕП Університету протягом навчального року.
Мета: Створити систему моніторингу стану здоровʼя для літніх людей. Можливе використання як у будинку для літніх людей, так і в персональних цілях.
Інтервальне повторення - ефективний метод навчання, який може бути застосований до будь-якої предметної області.
Мета: Студентам пропонується розробити веб-сервіс, який буде реалізовувати цю методику з використанням ШІ, що допомагатиме генерувати контент, а також оцінювати прогрес учасника і допомагати з вибором контенту для повторення.
Мета: Студентам пропонується розробити веб-сервіс, який буде дозволяти створювати і відслідковувати прогрес у форматі чек-листів з використанням ШІ, що допомагатиме генерувати контент для них.
Веб-сервіс повинен бути зручним для використання як з десктоп аплікацій, так і з мобільних.
Мета: Розробка веб-сайту для школи англійської мови. На цьому сайті користувачі зможуть вибрати та записатися на курси англійської, підібрати формат навчання (індивідуальний, парний, груповий), вчителі зможуть придбати вебінари. Також, користувачі зможуть переглянути відгуки про навчання.
Мета: Створити онлайн-ресурс, який буде підтягувати інформацію з відкритих реєстрів та інших відкритих джерел про фінтехи. Зокрема, тип ліцензії, її актуальність, яку саме діяльність вона дозволяє, інформацію про власників і т.д. Дуже віддалений аналог українського ЄДР, коли за назвою чи ідентифікаційним номером можна отримати всю базову інформацію про компанію. Ресурс має працювати у двох напрямках – видавати відкриту наявну інформацію про конкретну компанію, а також формувати список компаній за відповідними критеріями (країна, тип ліцензії, країна походження власників).
Мета: Створити онлайн-ресурс, де можна буде у зрозумілій формі знайти інформацію про різні види ліцензій для фінтехів у різних країнах, а також їх порівняти. Ключова мета проєкту – зі збірної солянки розуміння різних термінів в рамках ліцензування фінтехів у різних країнах створити максимально зрозуміле зведення про таке ліцензування. Користувач у кілька кліків повинен зрозуміти, в чому різниця між британською EMI і канадською MSB з точки зору дозволеної діяльності, ставлення до крипти, вимог до банківського рахунку і поводження з клієнтськими коштами. Інформацію потрібно тягнути з офіційних джерел – як правило, сайтів регулятора. Для старту беремо ліцензування в Канаді (MSB), Великій Британії (EMI, PI), Литві (EMI, PI) і Гонконзі (MSO, SVF).
Мета: Розробка хмарного сховища, що шифрує дані. Присутня можливість ділитися файлами з іншими користувачами
Мета: Розробка вебсайту з кулінарними рецептами. На цьому сайті користувачі зможуть знаходити рецепти за категоріями, інгредієнтами, створювати власний профіль, у якому зможуть додавати власні рецепти та отримувати відгуки. Користувачі мають змогу переглядати деталі рецептів, які включають інгредієнти, категорії та опис, а також зберігати улюблені рецепти.
u_personal_consult_title